Malé e-shopy
případová studie
15 položek v e-shopu 350 objednávek ročně
Stav na začátku
E-shop byl zcela závislý na svém majiteli, který zboží nakoupil, v pronajaté garáži uskladnil, zboží vyfakturoval, zabalil, odnesl na poštu a odeslal, dále při vráceném zboží si jej musel na poštu dojít vyzvednout a zpracovat vratku.
Před vánoci povolal rodinu na „brigádu“ aby stihl předvánoční zvýšené množství objednávek a když odjel v létě na dovolenou tak nespokojení zákazníci rušili své objednávky které odeslal s 10 denním zpožděním.
Přechod na fulfillment
Zákazník si zrušil pronájem garáže, u nás zboží uskladnil ve čtyřech policích, což je jeho jediný pravidelný náklad, dále platí pouze fixní cenu za každou zásilku což mu téměř pokryje rozdíl v poštovném protože předtím na žádnou slevu u pošty nedosáhl a my máme výrazné slevy díky množství podaných zásilek.
Po čase spolupráce zákazník přidal i službu call centra a úplně se odpoutal od řešení provozních věcí e-shopu a svou energii věnoval jeho rozvoji, kde je v současné době na dvojnásobku objednávek oproti minulosti.
Co získal majitel e-shopu:
- úspora nákladů
- výrazná úspora času
- neřeší zvýšený objem zakázek v sezoně
- neřeší provoz z dovolené
- může se naplno věnovat rozvoji e-shopu
Co získali zákazníci e-shopu:
- na call centrum se dovolají v pracovní době vždy
- call centrum odpoví okamžitě na dotazy např. “kde je moje zásilka“
- profesionální čisté balení (ne např. v krabici od bot)
- rychlá expedice
Jak přejít na fulfillment s Postkomem?
Stačí si sjednat osobní konzultaci, při které společně probereme veškeré detaily, přiblížíme Vám celý proces a navrhneme individuální řešení.