Přeskočit na hlavní obsah

Malé e-shopy

případová studie

15 položek v e-shopu   350 objednávek ročně

Stav na začátku

E-shop byl zcela závislý na svém majiteli, který zboží nakoupil, v pronajaté garáži uskladnil, zboží vyfakturoval, zabalil, odnesl na poštu a odeslal, dále při vráceném zboží si jej musel na poštu dojít vyzvednout a zpracovat vratku.

Před vánoci povolal rodinu na „brigádu“ aby stihl předvánoční zvýšené množství objednávek a když odjel v létě na dovolenou tak nespokojení zákazníci rušili své objednávky které odeslal s 10 denním zpožděním.

Přechod na fulfillment

Zákazník si zrušil pronájem garáže, u nás zboží uskladnil ve čtyřech policích, což je jeho jediný pravidelný náklad, dále platí pouze fixní cenu za každou zásilku což mu téměř pokryje rozdíl v poštovném protože předtím na žádnou slevu u pošty nedosáhl a my máme výrazné slevy díky množství podaných zásilek.

Po čase spolupráce zákazník přidal i službu call centra a úplně se odpoutal od řešení provozních věcí e-shopu a svou energii věnoval jeho rozvoji, kde je v současné době na dvojnásobku objednávek oproti minulosti.
 

Co získal majitel e-shopu:

  1. úspora nákladů
  2. výrazná úspora času
  3. neřeší zvýšený objem zakázek v sezoně
  4. neřeší provoz z dovolené
  5. může se naplno věnovat rozvoji e-shopu

Co získali zákazníci e-shopu:

  1. na call centrum se dovolají v pracovní době vždy
  2. call centrum odpoví okamžitě na dotazy např. “kde je moje zásilka“
  3. profesionální čisté balení (ne např. v krabici od bot)
  4. rychlá expedice

 

Jak přejít na fulfillment s Postkomem?

Stačí si sjednat osobní konzultaci, při které společně probereme veškeré detaily, přiblížíme Vám celý proces a navrhneme individuální řešení.

Kontaktujte nás    Spočítat náklady