Specifické e-shopy
případová studie
150 položek v e-shopu 50 000 objednávek ročně
Stav na začátku
E-shop s cca 150 položkami a 50 000 vyskladněnými položkami ročně k nám přešel s kompletní administrativou, skladováním a expedicí.
Přechod na fulfillment
Díky specifickému teplotnímu i hygienickému režimu jsme zrekonstruovali sklad dle požadavků zákazníka a vyhradili 3 administrativní pracovnice které jsou pouze pro potřeby tohoto zákazníka.
Co získal majitel e-shopu:
- správu eshopu
- vyřizování telefonických objednávek
- telefonní konzultace ohledně produktů
- denní reporting
- denní odeslání balíčkových objednávek (cca 15.000 za rok)
- denní paletová expedice do provozoven
- reporting a počítání odměn pro obchodníky
- vyřizování vratek a reklamací
- denní podklady pro objednávání do výroby
- stahování zboží od výrobců
- výběr a generování dat zákazníků pro marketingové účely
Co získali zákazníci e-shopu:
- na call centrum se dovolají v pracovní době vždy
- call centrum odpoví okamžitě na dotazy např. “kde je moje zásilka“
- profesionální čisté balení (ne např. v krabici od bot)
- rychlá expedice
Jak přejít na fulfillment s Postkomem?
Stačí si sjednat osobní konzultaci, při které společně probereme veškeré detaily, přiblížíme Vám celý proces a navrhneme individuální řešení.