Střední e-shop
případová studie
50 položek v e-shopu 3 000 objednávek ročně
Stav na začátku
E-shop zaměstnával maminku na mateřské dovolené na administrativu a brigádníka v pronajatém skladu na balení.
Díky neustálému problému s nemocemi dětí administrativní pracovnice bylo v objednávkách spousta chyb, reagovalo se na objednávky pozdě a při hovoru na zákaznickou linku byl slyšet křik dítěte. Fluktulace brigádníků ve skladu znamenaly vždy při inventuře velké nervy co se opět ztratilo.
Díky zvýšenému prodeji před vánoci si e-shop musel držet větší sklad než zbytek roku potřeboval a tím mu unikalo větší množství peněz.
Přechod na fulfillment
Zákazník si zrušil pronájem skladu, propustil zaměstnance a již se stará pouze o rozvoj eshopu, objednávání zboží, reklamu a o provoz eshopu se nestará, díky tomu výrazně rozšířil portfolio zboží.
Co získal majitel e-shopu:
- úspora nákladů
- neřeší ztráty zboží
- výrazná úspora času
- neřeší zvýšený objem zakázek v sezoně
- může se naplno věnovat rozvoji e-shopu
Co získali zákazníci e-shopu:
- na call centrum se dovolají v pracovní době vždy
- call centrum odpoví okamžitě na dotazy např. “kde je moje zásilka“
- profesionální čisté balení (ne např. v krabici od bot)
- rychlá expedice
Jak přejít na fulfillment s Postkomem?
Stačí si sjednat osobní konzultaci, při které společně probereme veškeré detaily, přiblížíme Vám celý proces a navrhneme individuální řešení.